1 kilo lichter! - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu 1 kilo lichter! - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

1 kilo lichter!

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

09 Juni 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

nou ja zoveel verschillende dingen maak ik hier niet mee bijna elke dag het zelfde nog steeds rustig maar tijd gaat wel erg snel moet ik zeggen over 2 weken komen de gasten voor het hoogseizoen al weer schiet op joh en me 2 leidingevende van de bar die fransen hebben constant ruzie stelletje debielen maarja
waar deze titel over gaat is over vandaag.
moest om kwart voor 9 bij de bar zijn want we gingen naar villeneuve de berg voor controle bij een arts naja wij daar naar toe zag er nie uit oude takkezooi daarzo komen we op de kinder afdeling loopt z'n verdwaalde oma lopen we ff verder ligt er iemand met ze kop uit bed kan niet goed voor je zijn denk ik dan maar maarja ziekenhuis daar was ook nie gezond voor je ofzo afijn toen we het hadde gevonde werden er vragen gestelt over school en broers en zussen of je het heb gehaald en of je ze hebt :P gaat echt helemaal nergens over dus en dan wegen, en dan ben je zomaar een kilo afgevallen.


En toen deed de laptop van Stef het niet meer, dus de rest van het verhaal moeten we nog op wachten. (Moederboard kapot)

kijk ook eens bij mijn video op deze site

nieuwe foto's op http://steflegrande.mijnalbums.nl

  • 09 Juni 2010 - 18:51

    Zus:

    Hey broer,

    Schrijf toch eens met komma's en punten vent!
    Dit leest toch niet..

    Maar goed gezellig dat die fransen aldoor ruzie hebben. 1 kilo afgevallen jeetje en dat nog wel met al die biertjes. Ja over 2 weken het hoogseizoen alweer en wij komen al weer over 11 weken nja al...duurd nog ff helaas.
    Het is hier nu echt bokkeweer constant regen en soms onweer.

    xxx

  • 10 Juni 2010 - 12:59

    Ezzie En Fleurie:

    leestekens

  • 10 Juni 2010 - 12:59

    Ezzie En Fleurie:

    leestekens

  • 10 Juni 2010 - 19:55

    Ruud:

    jij heb toch altijd pech hea vertel nou eens iets leuks:P

  • 12 Juni 2010 - 15:52

    Broer:

    He Broer,

    Goed bezig met die foto`s
    krijgen we tenminste een indruk.
    en zeker Mooie Foto`s......

    ......... onder water haha.

    Broer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 23070

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: