1 grote teringzooi - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu 1 grote teringzooi - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

1 grote teringzooi

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

07 Juli 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Goeiedag damens en heren live vanuit me kamer naja voor me kamer.
Zagen jullie dat ff had een puntje he,
Ondertusse is iedereen aangekomen naja bijna iedereen dan komen er nog 2 voor de horeca.
Maar is al zoveel gezelliger geworden hierzo zijn nu 7 meide bij mij in de straat gekomen echt gezellig.
Heb me eigen harem volgens iedereen(A) best leuk hoor.
voorderest het werk gaat klote door die fransen die werken niet door en lopen voor je poten en door hun wil iedereen zwat alweer weg.
en ik hoor net dat ze ontslag hebben genomen mnaarja grote roddeldorp hier dus tjah hoor ze zo wel uit.
Dennis ook bijna weggegaan door teveel gezeik hier.
Het is hier echt werk is kut maar vrije tijd z gezellig met iedereen maarja das nie alles he dus we weten nie meer allemaal.
we kijken wel en dat was weer kort bericht van het verre zuiden.
xxx

  • 06 Juli 2010 - 09:56

    Moeders:

    Hoi.
    Je treffe het maar weer. Stef, en zijn moide.
    Helegaar in zoin straatje.
    Nog maar 73 dagen en den komen we je halen.
    Gaat wel erg snel allemaal.
    En dat leest toch een stuk beter die puntjes van je.
    Nag veul skik deer. mzl.xx mam

  • 08 Juli 2010 - 20:43

    Astrid:

    Hoi Stef,

    Alweer lang geleden dat je iets van me hoorde. Ik begrijp dat het werk in Frankrijk niet helemaal ok is. Jammer maar probeer er toch wat van te maken joh. Bij ons is het einde seizoen en we zijn alleen nog bezig met schoonmaken, klussen waar we anders niet aan toe komen. Nog 1 week en dan heb ik vakantie! Gaan 3 weken naar Kroatie met Cees, Thijs en Loek. Inge zit al ruim een week in Alicante. Gaat 5 dagen per week naar school. Vermaakt zich goed. Lessen zijn zwaar. Het is hier stil in huis!
    Wil je het weekend van 10-11-12 september vrij houden voor Cool? Dan is het openingweekend van het nieuwe theaterseizoen en ik zou het fijn vinden als je dan kunt werken.
    Wens je het allerbeste toe en hoop dat je nog een paar fijne weken gaat hebben.
    Groetjes Astrid

  • 09 Juli 2010 - 15:06

    Ruud:

    haha mooi verhaal maar werk is altijd kut:P

    heb me diploma gister opgehaald dus ben geslaagd maar nu ga ik achter me auto aan want ik kan geen 2 dingen tegelijk haha veel plezier nog in het verre zuiden :D mzzl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 23067

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: