ik laat maar weer is wat van me horen - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu ik laat maar weer is wat van me horen - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

ik laat maar weer is wat van me horen

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

23 Juni 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

nouja geeen ideeee waar ik allemaal gebleven ben maarja hier inprinciepe elke dag beetje hetzelfde en ik zit nu echt gezellig naast marleen die me alleen maar plaagt maarja ik kan het hebben he
uhmm naja laatste paar dagen me laptop naar de klote dus nieuwe besteld bij pap en mam
hebbe ze opgestuurd en heb hem vandaag binne gekregen:D
gister was ik beetje ziekjes op werk maar er was feest in aubenas en daar moest ik gewoon heen maarja niks gedronken wel heen gegaan was wel mooi feest maar beter als ik nie ziek was en heb indian summer wel gemist zeg maarja voor de rest geniet ik nog hier volop wel wat storm geweest dat alles weg waaide was wel geinig en nu is het weer bloedheet :D en voor de rest heb ik niks verders te vertellen eigenlijk volgende week komen er meer van de horeca bij dan heb ik wel zin in dan begint hoogseizoen zwat alweer:D
maarja tot ziens en tot snel?

ciao x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 23065

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: