Wat Stef niet vertelde - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu Wat Stef niet vertelde - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

Wat Stef niet vertelde

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

16 Juli 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Hallo, Onze Stef heeft het of te druk, of geen zin, of het is te warm, of hij heeft geen internet.

Maar wat ik (moeders)tegenkwam bij collega's van Stef op hun site wil ik hier u toch ff laten lezen.
Ik heb het maar ff gekopieerd.

Stef maakt niets mee?
Het is saai bij Stef?????
dacht het niet......

Ca 10 dagen geleden gebeurd.........

Collega Anne schreef
Er gebeurt hier elke dag wel iets, laatst hadden we bijvoorbeeld twee ontsnapte criminelen die zich op de camping schuil hielden, echt superspannend. Boven aan de receptie stonden ze met grote geweren de mensen te controleren die de camping af wilden, er reden minstens 10 gendarmerie auto’s over de camping en er was een helikopter met infrarood aan het zoeken. Uiteindelijk zijn ze toch ontsnapt van de camping en waren wij er vanaf. Toen kreeg iedereen ook pas te horen waarvoor ze gezocht werden, namelijk moord op een baby en moeder… Als ik dat had geweten had ik me opgesloten in m’n mobile………

Ook hebben we het TV-programma Red mijn vakantie met Alberto Stegeman op bezoek gehad. Tis een vervelend mannetje maar de camping heeft het allemaal netjes opgelost, dus we vragen ons af of het interessant genoeg is om uit te zenden..

Collega Renske schreef:
Zo was er pas Flikken Villeneuve. Er stonden zo’n 10 busjes gendarmerie op de camping met pistolen zo groot heb je ze nog nooit gezien en een helikopter die alsmaar heel laag rondjes boven onze camping bleef vliegen. Er waren namelijk 2 criminelen ontsnapt en die waren “waarschijnlijk” (er was naar ze gezwaaid en ook al met ze gepraat door personeel) op onze camping. Paniek! Ze moesten dus ergens zijn en niemand wist waar. Sommige families bleven in hun Mobile Home, veilig met de deur op slot zitten, totdat ze zeker wisten dat ze er niet meer waren. Één familie was zelfs al bezig om hun koffers in te pakken. Omdat er aan niemand werd verteld wat de criminelen hadden gedaan hebben Marleen en ik de gasten gerustgesteld dat het allemaal niet zo erg was en dat de gasten anders echt wel ingelicht zouden worden etc. etc.
Uiteindelijk waren de criminelen ontsnapt via een achteruitgang waar de poort was opengebroken.

Die avond hoorden we wat de criminelen nu daadwerkelijk hadden gedaan. Een baby vermoord en een vrouw in stukjes gehakt. Nee inderdaad, totaal geen reden tot paniek dus. In ieder geval is het goed afgelopen, ze zullen echt niet nog een keer op deze camping komen waar bijna alleen maar Nederlandse auto’s te vinden zijn.

Groetjes

  • 23 Juli 2010 - 10:47

    Marleen:

    Even een correctie voor mams, dat was niet collega Anne maar collega Marleen...;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 23070

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: