first day - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu first day - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

first day

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

22 April 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

me eerste dag ben om half 6 vertrokken vanuit huis en kwam half 7 in utrecht aan om joan op te halen me reisgenoot,
vandaag z'n 800 km gereden en van de zon genoten was echt heerlijk weer morgen laatste 300 maar we staan nu in Tournus in een motel waar we slapen,

Mvg De Stef

  • 22 April 2010 - 18:55

    Mam:

    Hi. Wat een rit man. top, morgen kan je dus lekker rustig aan doen en goed uitslapen.Groetjes. xxx

  • 23 April 2010 - 07:47

    Nandy!:

    hee stef,
    daar ga je dan!
    naar frankrijk, lekker hoor! geen gekke dingen doen in die motel hea.

    (daar bedoel ik mee: niks stuk maken)

    maargoed nu zeker weer onderweg naar de camping?
    ik wou ff zeggen dat ik het ook gezellig vond ik de metro en davin ook. hij mag je nu gelukkig wel.
    ik was gister echt een zombie. was ziek:( kon ik geen examen maken op school maar boeiend komt wel een andere keer.

    nou steffie heel veel plezier en gelukkig in france! ik chek je verhalen en laat nog wel meer berichties achter. dikke kus. die ene gekke nandy (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 23086

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: