Le Pommier - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu Le Pommier - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

Le Pommier

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

25 April 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Echt heerlijk hierzo,
kan niet op internet omdat mijn laptop geen verbinding heb ofzo dus heb er bar weinig aan,
Zit nu op laptop van kamergenoot zodat ik jullie beetje op de hoogte kan houde nouja hmmm
donderdag kwam ik rond 4 uur smiddags aan vanuit tournus waar ik sliep..
was heerlijk weer heb rondje gelopen op de camping het stijl hier joh word er moe van.

maar mooie kamer waar ik met 2 andere zit dennis en rens
dennis zit er al een week dus had er al een bende van gemaakt en rens kwam uurtje na mij aan
ze zijn allebij kok
en donderdag voor de rest nie veel gedaan alleen gezamelijk gegeten met animatie enz...
daarna vroeg naar bed was kapot en moest vrijdag om 2 uur beginne en elke dag is het hier om half 1 eten

Om 2 uur kregen we toen rondleiding door cafe en alles en kreeg ik te horen dat ik voornamelijk achter de bar werk precies wat ik wou dus ben ik heel blij mee!
en toen menukaarten schoongemaakt en nieuwe erin enz...
Er zijn natuurlijk nog geen gasten op de camping dat begint aankomende vrijdag pas.
had maar tot uur of 6 gewerkt want is natuurlijk nog rustig alleen wat voorbereidingen en ben trouwens alleen met een andere meid voor de horeca de rest allemaal animatie en wij krijgen heel leuk z´n 30 franse collega´s die moeten rond lopen enz.. en ze kunnen geen nederlands en geen engels dus zal heel leuk worden...............................
in de avond mooi met ze allen een biertje of heel wat gedaan en gwn gezellig aangezeten
ohjah ook leuk..
lagen we kwart voor 12 in bed al vonde we wel ff fijn zegt dennis dat ie morgen dus zaterdag.. jarig is naja rens en ik kleren aan en naar buiten cadeau zoeken zat animatie er nog dus wij daarheen hun bier opdrinken en ze hadden heel leuk cadeau staan luchtverfrisser gehaald en ingepakt met een vuilniszak en toen terug gegaan en dennis wakker gemaakt want die sliep al om half 3 dus wij hem dat gegeven zegt ie komt morgen wel slaat ook nergens op he en daarna dus maar gaan slapen naja nog z´n 2 uur geouwehoerd rens en ik was wel gezellig EN ONDERTUSSE

is het alweer de volgende morgen
gedoucht en half 1 weer gegeten was trouwens al om 6 uur wakker ff wennen aan het bed denk ik mooi in de zon gezeten
om 2 uur weer begonne met werken stoelen tafels enzo schoonmaken deel ervan.
in de avond weer mooi aangezeten tot 2 uur ofzo en moest 9 uur nu vandaag op een zondag te werk om vrachtwagen te lossen waar we hele ochtend mee bezig zijn geweest en dat heb ik zoal gedaan zal proberen afentoe wat kortere verhalen erop te schrijven want dit is gwn lang toch?
jah daarom heb net gegeten nu ff tot 2 uur vrij gaan we alles beetje opruimen en goed zetten wat binne is gekomen en vnaaf wss mooi an zitte weer

Dus groetuhhh

  • 25 April 2010 - 14:34

    Mam:

    Hoi.
    Mooi gaan man. Klinkt goed. Fijn voor je al die franse waarmee je straks mag werken. Goed voor je frans haha.
    Heeft Rens zijn rijbewijs nog gehaald?
    Je gaat vast een leuke tijd hebben daar.
    En je verhaal is niet te lang hoor, leuk om te lezen dat je het naar je zin heb daar tot nu toe.
    Gr xxx mam

  • 25 April 2010 - 18:35

    Pia En Koos:

    Hoi die Stef,
    We hebben je verslag gelezen.
    Fijn dat je het naar je zin hebt, we missen wel onze sjouwer, nou moet Lennard en Koos extra hard werken.
    Nou stef niet te veel feesten He!!! zuipschuit.
    We houden je verslag in de gaten.

    Groetjes Pia en Koos.

  • 25 April 2010 - 18:55

    Zus:

    Hey Broertje,

    Zo te lezen heb je het erg naar je zin! Alles aan het klaarmaken voor de vakanties beginnen.
    Dit is idd een erg lang verhaal cker voor jou doen:P
    Leuk kado ook luchtverfrisser in een vuilniszak verpakt!
    Dus toch nog een snelcursus Frans he haha word anders beetje latig communiceren..
    Nou veel plezier we lezen vast snel weer wat van je.

    xx Zus

  • 26 April 2010 - 09:03

    Ruudje:

    eey maak er wat van veel sucses

  • 28 April 2010 - 07:19

    Nandy!:

    hee gozer.
    wat een verhaal!
    klinkt wel ideaal voor jou.
    lekker achter de bar en mooie meiden chekken.(alleen de nederlandse bedoel ik). want franse meiden scheren hun benen niet:P. maarreh waarom koop je een luchtverfrisser:S:O als cadeau? mafkeesje. ik mis jou hier in het noorden. gelukkig is het mooi weer. het wordt maximaal 24 graden vandaag! en dat in april!. naaja stef nog heel veel plezier en werkse daarso. ik kom snel weer een berichtje achter laten. laterss

    au revoir xxx nan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 23090

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: