woensdag toch? - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu woensdag toch? - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

woensdag toch?

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

28 April 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

uhmm waar was ik gebleven maandag avond toch? hmmmm naja blijkbaar niet veel boeiends gedaan was vast gezellig
de volgende ochtend ff naar de winkel wat dingetjes gehaald en de bar en restaurant schoongemaakt en gereed maken opdekken enzo was 2 uur al klaar mooi van de zon genoten gelijk heel raar verbrand hand afdruk op me schouder... (geen idee hoe) maar was wel chill de hele avond mooi voor het huisje gezeten met laptop kaarsje en flesje malibu die na tijdje leeg zag dus tjah genoten
en deze ochtend om 9 uur begonne natuurlijk eerst gedouched onder de douche waar me schouder net beetje vocht op zich krijgt maarja je moet wat he als je zo breed bent als ik kan ik ook niks aan doen he..........
maar om 9 uur begonne dus eerst met bar vullen met drank enzo staat dat ook weer gereed toen heel snel me shirt uit getrokke en hele dag op het terras gelopen tafels stoelen en alles schoonmaken en neerzette en nu beetje verbrand maar stelt niet veel voor want is maar 30 graden hierzo ong zonde he? beetje koud en nu ben ik dus weer klaar en zit ik lkkr met biertje in me klauwen.


En voor de mensen die foto's willen ik snap dat jullie mij willen zien maar het spijt me zeer want ik heb er echt nog geen zin in gehad om dat allemaal te doen...........
dus dat volgt nog nu eerst naar de wc..

ciao

  • 28 April 2010 - 18:55

    Merel:

    Lekker genieten dus... Stuur je ook een beetje zon deze kant op. (en maak ff n beetje rap foto's nu het nog rustig is, Jeroen)

  • 29 April 2010 - 01:57

    Pa:

    hoi gaat wel lekker daar, lijkt wel elke dag vakantie. zo is het wel vol te houden tot september.
    gr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 23093

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: