Koninginnedag - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu Koninginnedag - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

Koninginnedag

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

30 April 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

nouuuuu zeg geen idee waar ik gebleven ben maar begin wel met gister:P

moest gister 10 uur beginne en dan zoude wat andere collega's komen fransen naja stuk of 40 en praten geen nederlands en geen engels op paar na...
Nu is het zo ik sta in de bar en de andere nederlands die er zijn pizzaria en restaurant dus ze denken dat ik de chef ben in de bar ofzo en ze vroegen van alles aan me naja vind ik gewoon vet-.-
ik zit trouwens banaan te eten..
dus uiteindelijk woude ze weten hoe ze morgen dus vandaag op moesten starten naja ik dus heel veel uitgelegd en het was nog goed ook allemaal merkte ik vandaag dus wie is hier nou de baas!!!
naja ik niet maar daar gaat het niet om we hadden bijna alleen maar gezeik met hun want we hadden alles al klaar gezet en hun verandere alles weer naja wij proberen duidelijk te maken maarja ze zijn eigenlijk best wel eigenwijs
en koninginnedag snappen ze echt niks van gingen slingers en ballonen ophangen en hun hadde echt iets van uhhhh is there footbal tommorow night? naja dat is het dus niet dus proberen anders uit te leggen denk niet dat ze het nu evengoed snappen maar ze hebben hun best gedaan te luisteren maarja das was zeg maar de werk dag in de avondddd musical roodkapje gekeken en was serieus leuk! terwijl ik musicals niks vind meestal maar kan miss ook komen omdat we met ze alle mee danste want iedereen had de dansjes al geoefend ik alleen avond ervoor met wat biertjes op maar daardoor wel goed geleerd... wat een lange zin en dat zonder adem te halen-.-
en daarna natuurlijk weer ff wat biertjes gedaan bierspelletjes gespeeld en doen of waarheid naja heel veel hebben er in hun blote reet gestaan gebeurd wel is he

en dan deze wonderlijke oranje dag werd ik wakker om uhmm 11 uur want moest echt ff uitrusten toen gedouchd en het hok opgeruimd omdat ze elke vrijdag komen controleren is vanwege hygiene ofzo naja toen maar even wezen kijken bij sound of music musical zat mooi in elkaar maar ze waren aan het oefenen dus gwn te geinen eigenlijk ondertusse was het half 1 etenstijd dus rijst met sate gegeten toen naar de winkel gegaan
wat drinken gehaald maar 16 flesjes bier de rest was op van wat wij drinken als jullie willen weten wat ik drink naja komt ie dan hoor 33 export smaakt goed kost geen reet 200 biertjes voor 40 euro? niet veel he en uhmmm ohjah daar was ik en hamburgers gehaald altijd lkkr
en dan zie ik echt waargebeurd dit in de schappen staan KNAKWORSTEN van unox naja ik dat dus gekocht.
toen naar het huisje gereden bij de bar gekeken of die fransen het beetje goed hebbe gedaan die snapte niet dat er nu al nederlanders aan het bier zaten? slim zijn ze niet dus maarja ik maar snel weer weg want snap ze toch niet en voordat ze weer wat vragen omdat ik de chef ben ofzo weet ik veel ben ik naar huisje gegaan om dit verhaal te type ohjah en ik haalde me boodschappe nog achter uit de auto en toen ben ik dit onzin gaan doen en is me banaan op dus begin ik met een hamburger lust ik nu wel even
en dan iets anders vandaag is het weer minder maar wel snikheet maar dat wou ik eigenlijk niet vertelle

Over de foto's kan ze niet op me comp zitte omdat ik wat moet instaleren ofzo dus hebbe jullie pech
denk ik?
ennnn ik had z'n leuke filmpie voor iedereen waar we met ze alle aan het dansen waren dance battles naja ik heb natuurlijk alles gewonne (toen ik alleen stond) neehoor was wel lagguh maar die heb een zekere mylene verwijdert omdat zij er niks meer van wist wat ze allemaal gedaan had naja ze heb wel lkkre bille dus tjah hopen dat ze dit niet leest ik ga weer verder met het bezig zijn begin trouwens om 5 uur en vnaaf koninginneaaf zuip festival ofzo

au revoir (huh kan ie frans nee dat denkt ie maar)

  • 30 April 2010 - 14:03

    Mam:

    He zuipschuit.
    Vraag Dennis eens of die dan wil kijke hoe je die foto.s op het web kan zetten, en aars stuur je ze maar naar mijn mail dan zet ik ze wel op je site.
    Veul skik,mzl.

  • 01 Mei 2010 - 09:50

    Puck:

    Haaahahahhahahaha, doe Milaine de groetjes van mij!

    Geniaal dit blog trouwens ;)

    xx

  • 01 Mei 2010 - 18:53

    Zus:

    heyy broertje

    Jij de baas pff hahaha.
    Das natuurlijk duidelijk dat jij die battle wint! (alleen)
    je eet wel veel bananen! Je lijk Roue V. wel haha
    Wij zijn gister gezellig naar t Waagplein geweest en daarna naar barry's was weer erg gezellig en n mooi zonnetje erbij ook had ik een mooi pakkie kijk me hyves.
    En hoe was jou eerste echte avond achter de bar? was t een leuk feest?

    x zus

  • 02 Mei 2010 - 10:25

    Melkboerbroer Jiem:

    hey melkboerbroer stef,
    mooi verhaal haha..
    ben benieuwd naar vervolg enzo..
    wel leuk dat je het allemaal in een verhaal verwoordt kenne ze het in het regenachtige nederland mooi lezen...
    vandaag is het nu of nooit met AJAX.. ik hoop het zo dat we de 3e ster op het shirt krijgen..
    misschien heb jij het ook mee gekregen..
    ik laat het je anders wel horen..
    naja ik ga er weer van tussen.. tot een volgend verhaal..
    veel plezier en tot kijk..
    laterss

  • 03 Mei 2010 - 08:42

    Nandy!:

    hee steff.
    want een gedoe met die domme franse:P! zo te zien heb je het wel goed naar je zin met 200 bier. hahah. ik en davin en vincent(vriend van davin) gingen met koninginnenacht naar amsterdam. ik vroeg nog al me vriendinnen of ze mee wouden. maar gek genoeg wou iedereen naar alkmaar:S nouja in amsterdam was het heel gezellig lekker lam geweest en bij me zus gepit. de volgende dag terug met de auto. en toen hebben ik en davin de hele middag geslapen dus we hadden geen zin meer om koninginnedag te vieren. uhm ik heb sins zaterdag 4 maanden met kevin uh ik bedoel: davin. haha me vader zeg telkens kevin tegen heb. maar toen zijn we naar het strand geweest en hebben we leuke foto gemaakt en die hangt nu in me kamer met een lijst er omheen. maar kijk maar op hyves daar staan ze ook. uhmm ik zal volgende week een leuke verassing naar je stuuren. dus laat me maar weten als het aan gekomen is en wat je er van vind. nouja ik hoor het wel. kuussjjes nandy.

  • 03 Mei 2010 - 16:55

    Mike:

    lamstraat..... :p begreep van jeroen ook dat je elke avond aan de bar zit, je leert het wel ltrs

  • 04 Mei 2010 - 10:58

    Daniël:

    ej stef lukt ie een beetje daarzo aan je verhaal te lezen wel;) mooi man dat je het tof hebt je hebt btw wel wat gemist met de kermis was super:P mooi met michiel en jef kloten haha :P

    maar lees je volgende verslag wel weer en suc6 daarzo;)

  • 04 Mei 2010 - 16:47

    Jehenara:

    Stef,

    IK MIS JE VERDOMME!

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 23095

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: