ondertusse 4 mei - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu ondertusse 4 mei - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

ondertusse 4 mei

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

04 Mei 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

naja uhmmm konninginnedag was dus gwn kut en dan kan ik wel weer hele verhaal vertellen maarja heb ik daar zin in?
nee eigenlijk niet maarja is niet aars.

ten eerste haat ik die gasten die anja wat geflikt hebben zusje van saskia weet precies wie het zijn
sterkte anja!

voorderest naja 30 april gwn keihard gewerkt gwn lkkr op ze hollands queensday gehad de fransen snapte er niks van geweldig:D
om 2 uur klaar borreltje gedaan en naar me nest want was kapot van het verbetere van die fransen en de leidinggevende te vertelle wat ie moet doen die helemaal niks snapt!
naja zo ging het tot vandaag zeg maar elke dag zelfde en allemaar gezeik van die fransen maar het komt allemaal wel goed
en vandaag was het toch slecht weer op me eige besloten vrije dag omdat ik nog geen vrije dag heb gehad en al 30 uur meer heb gemaakt dan zou horen en we toch telkens met 4 teveel staan vond ik dat ik vandaag vrij had
en het was toch klote weer:P
maarja das nie anders nu begint het alweer lkkrder te worde maar ik ga nu ff lkkr eten en drinken

ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 23087

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: