5,6,7 mei...... - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu 5,6,7 mei...... - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

5,6,7 mei......

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

07 Mei 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

woensdag ochtend 5 mei naja.. damn weet het allemala niet meer heb gewoon gewerkt toen denk ik
6 mei dat was gister dat weet ik nog wel werd wakker op een regenachtige klote donderdag om 10 uur ofzo? weet niet precies? naja standaart dingen gedoucht gegeten daarna bordjes gemaakt voor op tafel drankenkaarten omdat we die miste 6 ervan dus ik beleefd in me vrije tijd dat gemaakt daarna maar begonne met werken was er al heel gouw klaar mee hoe bedoel je om 5 a 7 uur met 11 man staan had het helemaal gehad dus ging maar in de snackbar staan en even wat eten enzo.... had het echt helemaal gehad met die klote fransen naja zij ik opslot : Or you send someone home or i go .
naja had ie niemand weggestuurd dus ging ik mooi de musical kijken bekijk het ff en toen musical af was had de zoon van de baas me eindelijk blijkbaar gezien en die zij dat ik wat moest doen maar ze stonde nog met ze 5e achter de bar dus ging gwn verder kijken wat me wel beetje opbeurde want was leuke musical ze deden musical revue allemaal kleine stukjes van elke het was best koud en ze stonde zwat alleen maar in hun boxer op het podium en ik stond er met een dikke vest te kou kleumen maarja 11 uur dat af iedereen naar binne ging ik terras maar opruimen en vegen en alles want het is gwn schijtirritant dan staan we met ze 11 rond 7 tot 10 en dan komt er 1 bonnetje uit flipe ze hem allemaal omdat ze geen idee hebben wat ze moeten doen:S en had het echt gwn helemaal gehad maarja wel tot sluit maar gebleven en toen naar bed was rond half 2 ofzo en deze morgen 9 uur weer wakker dus ik denk ga de was doen de zon scheen trouwens weer naja ik vrolijk fluitend na het douche me was willen doen kom ik daar staat er een rij..... naja pleur me tas neer en ga eten kom ik daarna terug staan er nog meer mensen dus heb besloten dat ik dat vnaaf onder etenstijd maar doe ofzo
en nu zit ik hier is de zon minder en vnaaf is miniplaybackshow en zit over na te denken mee te doen maar als wat wie en hoe? zie het allemaal wel maar ik ga van me vrije dag genieten jah vrij jah 2x in de week nu maar volgende week nie meer heb nu net me rooster gehad eindelijk dus tjah
ciao

  • 07 Mei 2010 - 12:36

    Zus:

    Nou klinkt allemaal lekker positief broer:S nu al niet meer aan het werk willen. Heb je het verder wel naar je zin? Vind je het werk wel leuk?
    Hier is het rotweer vies koud en regen bah.
    Voordat je echt begon met werken had je leukere verhalen dan nu je echt aan het werk bent. Nu je echt wat meemaakt!

    x zus

  • 07 Mei 2010 - 14:59

    Mam:

    Hoi
    Ach jo, het is nog maar 133 dagen werken met die fransen. haha.
    en je tas met was stond er nog wel dat je terug kwam? of was die pleite?
    Maar troost je, ook hier is het totaal geen zomer.
    En welke dag wordt je vrije dag?
    gr. xxx mam

  • 07 Mei 2010 - 15:18

    Puck:

    Maaaaaaaar over 2 maanden ben ik er en wordt alles veel leuker :p

    Wel blijven hea!
    xx

  • 08 Mei 2010 - 11:59

    Broer:

    Lijkt wel of je een biertje op had dat je dit schreef!!!

    Wat tappen ze daar...

    Die Fransen zullen geen andere taal spreken hoor, jij zal een paar woordjes Frans moeten leren.

    En voor de playpack show zou ik een DJ na doen hoef je niet te zingen. haha of cowboys en indianen!!! later Broer

  • 10 Mei 2010 - 10:50

    Nandy!:

    na ik heb geen zin om dat allemaal te lezen:P

    later xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 23090

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: