today - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu today - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

today

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

08 Mei 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

naja broertje ik heb nog geen druppel gedronken sinds ik hier ben en ze tappen kronenburg wel lkkr hoor ojah ik dronk niet:p
naja gister dus vrije dag en heb lkkr van het weer genoten de was gedaan en laten drogen in de avond mooi uiteten geweest in de pizzaria nee ik eet geen pizza maar ik eet natuurlijk dan spaghetie bolognase of hoe je dat ook schrijft was lkkr biertje erbij:D
toen naar beneden gegaan luc en lilly gekeken en toennnnn begon de spektal de mini playbackshow deed toch maar niet mee want de jongste was 12 ofzo dus tjah maar was wel erg leuk en sommige konde het toch goed naja hele avond mooi aangezeten daarzo later in de bar gezete was allemaal heel erg gezellig z'n half 3 thuis ong en werd de volgende ochtend mooi om kwart over 12 wakker dus vandaag... en half 1 eten alsof ik het getimed had:P
naja en nu zit ik weer te computeren en warme choco aan het drinken omdat het wel lkkr is en het weer wat slechter

mzzzl

  • 09 Mei 2010 - 09:40

    Kimberly:

    hee stef!,
    zo te zien heb je het wel leuk daar!, met af en toe wat 'mindere' dagen maar hoort erbij toch?:P
    wel een beetje leuke mensen allemaal? (behalve de Fransen dan!,)

    jij bent gewoon verbrand en wij zitten hier in de kou! pff 'jaloers'..
    onee, mijn HANDEN zijn verbrand! (virus zoeken op het land(A))

    maar ik spreek je snel! (hyves, msn, iets!)
    kusss


  • 10 Mei 2010 - 21:16

    Kelly:

    klinkt wel alsof je het leuk hebt daar. Geniet ervan Stef. Ik wil binnenkort even je verhalen horen=D
    Je bent bijna 20!

    Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 23089

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: