my car:( - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu my car:( - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

my car:(

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

09 Mei 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

naja ik was dus bij gister gebleven weet allemaal niet meer wat ik gedaan heb maar rond 2 uur me auto uit geleend aan een zeer zekere bas, die d8 weet je wat ik rij deze auto ff in de prak en dan ben ik al me geld kwijt.

Maar wat er is gebeurd: ze rede langs wijngebiede en hij kwam met de rechterkant in de berm, en van de schrik trok ie aan ze stuur volop naar links en zo een wijngaarde in
hele bestuurderskant naar de klote en me achterbumper eraf.
werd de camping hier gebeld en ging ik samen met een ander er zo snel mogelijk heen komen we dat naja ik hopen op het minst ergste natuurlijk,
en ik zag eerst de goeie kant ik denk ah zal wel meevallen maarja loop ik eromheen en .. na echt spiegel er helemaal afgeschraapt zelfs deurklink eraf en al:@
maar ben ik teruggereden met mijn auto want kan hem natuurlijk niet laten staan en gewoon zoveel mogelijk proberen te regele bas betaald alles.. want had hem al gewaarschuwd als er iets gebeurt dat hij alles betaald en jammer genoeg total loss
voor de rest van de dag alleen maar kwaad en chagie geweest en proberen te kunne slapen, wat niet lukt en nu zit ik weer in de snackbar te computeren en zo ff eten en dan boxen enzo uit me auto halen

ciao

  • 09 Mei 2010 - 12:17

    Zus:

    Hey broertje, wat is dit nou toch allemaal weer:S Kut zeg godverdorie je leuke autootje in de prak:(
    Nja hopen dat het goed opgelost kan worden en dat je er weer wat van geleerd heb!
    x zus

  • 09 Mei 2010 - 16:03

    Stef Groot:

    Datum Auteur
    9 May 2010 15:48 uur Puck (94.209.18.171) Stefff... Neeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! Balen! Sterkte ermee! xx! ...

  • 10 Mei 2010 - 10:54

    Nandy!:

    hee steff

    wat zonde!!!
    waarom leen je dan ook je auto uit dommie:(
    was het 2 uur snachts of in de middag. en kan het weer gerepareert worden??

    sterkte ermee.
    kusjes Nandy

  • 10 Mei 2010 - 17:52

    Sophie:

    Vet kut man van je autoo!
    Maar gebruik even leestekens volgende keer, want ik kan je verhalen echt niet volgen :(

    Verder nog heel veel plezier! Kan je al een beetjee frans ? =)

    xxx

  • 10 Mei 2010 - 18:54

    Anton:

    heey stef

    WAT BEN JIJ EEN DOMME LULO...!!!
    je auto is je alles lul..!!
    ik hoop zo dat je hier van leert..!! jongen jongen jongen bijna 20 en nog niet verstandig..!!:O
    hoop dat je nu beter na denkt over aan wie je wat uitleend en WAT je uit leend..!!!
    nou gast ben al blij dat jij er niet in zat..!!
    nou doe verdomme voorzichtig maar maak er ook een leuke tijd verder van..;)

    groetjes je maatje uit friesland...;)

  • 11 Mei 2010 - 08:03

    Eline:

    Stef, GEFELICITEEERD!

    Wel echt klote van je auto zeg!

    Naja, maar hopen dat alles weel opgelost is voordat je aan je terugreis begint. En dat is nog lang niet =0.

    Liefs, xx Eline

  • 11 Mei 2010 - 08:33

    Pa:

    gefelicteerd maak er een mooie dag van

  • 11 Mei 2010 - 08:48

    Mam:

    Hoi. knuffel xxx, gefeliciteerd.Maak er een leuke dag van.

  • 11 Mei 2010 - 11:27

    Frère:

    Félicitations frère

  • 11 Mei 2010 - 11:30

    Belle-sœur:

    joyeux anniversaire

  • 13 Mei 2010 - 14:12

    Neef:

    Stef :D, nog gefeliciteerd man :O..

    Zwaar klote dat je auto total loss is .. hopelijk leer je d'r wat van.
    Niet zomaar een auto uitlenen, zeker niet als je zover weg zit ezel !!!

    Gelukkig ben jij niet total loss ..

    Veel plezier daarzo en werkze!

    Kevin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 23092

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: