weer paar dagen verder - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu weer paar dagen verder - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

weer paar dagen verder

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

12 Mei 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

bah helemaal geen zin om een verhaal te typen...
naja me auto is gewoon zoiezo total loss hij word binne 30 dagen opgehaald en naar een nederlandse sloop gebracht.
en 11 mei was natuurlijk me verjaardag:P
10 mei moest ik gwn te werk en in de avond had ik vrij want had middag dienst dus om 12 uur werd er op eens gezongen door de hele bar
kreeg een leuke kaart en overheerlijke malibu
die de zelfde avond nog op ging we lagen z'n 4 uur in ons nest was leuke avond en dan tjah 11 mei me verjaardag eig niet veel bijzonders meegemaakt alleen maar van het weer genoten op het teras en naar het animatie team kijken die aan het oefenen waren. en om half 6 te werk hele avond in de ijssalon gestaan was heerlijk weer en opeens kwam er toch een storm aan en werd alles van die avond afgeblazen werkte tot half 1 en toen lkkr me nest in de volgende morgen werd ik deze morgen dus uhm 12 uur wakker heerlijk weer ff eten enzo en nu ben ik aan het computeren begint het weer te stormen:(
moet vandaag weer half 6 beginne en voor de rest zie ik nog wel wat ik allemaal doe:O

ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 23097

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: