HOI - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu HOI - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

HOI

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

15 Mei 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

najaa maar weer is verhaaltje.
gister was me vrije dag was begonne met mooi weer zoals bijna elke dag, maarja na het eten werd het alweer slecht dus heb hele dag in de bar gezeten biertje gedaan enzo. Toen werd ik opeens gebeld dat ik me auto naar boven moest brengen, want hij werd opgehaald dus daar ben ik nu van af. Die is opgehaald en gaat naar nederland, naar de sloop toe. Nu ondertussen maar voor een "nieuwe" aan het kijken
In de avond was de discotheek open dus daar heen geweest, gedanst en gechanst en nu weer nieuwe dag en vnaaf mag ik in de discotheek staan:D

xx ciao

  • 16 Mei 2010 - 07:51

    Zus:

    en heeft dat sjansen nog wat opgeleverd broer of niet?;)

    Mooi dat je auto daar weg is.
    Hier beginnen we vandaag weer met een mooie dag het word als het goed is tussen de 13 en 17 graden vrijdag al beetje verbrand/bijgekleurd dus vandaag weer lekker!

    xx

  • 16 Mei 2010 - 12:15

    Eline:

    hee stef.
    heb je onze verjaardagskaart nog gehad?

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 23095

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: