Pa en Ma op visite - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu Pa en Ma op visite - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

Pa en Ma op visite

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

21 Mei 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Vandaag met mijn pa aan het kanoen geweest

  • 27 Mei 2010 - 11:47

    Puck:

    Hahahaha je bent wel echt spraakzaam hea ;)

  • 27 Mei 2010 - 17:08

    Zus:

    Zo dit is een best verhaal broer! ga er ff voor zitten hoor.

    Leuk eindelijk eens wat foto's te zien!
    Wat ziet je wagen eruit man jeetje echt zonde.
    Was het leuk met pa en ma? lekker aan het kanOEn geweest?!
    Heb je het nog een beetje naar je zin? Is het al weer wat drukker nu met gasten?

    Eind augustus komen pas de leukste gasten:D Last Best:D;)

    Nou ik ga je vriendin even uitlaten doeii brotha

    xx zus

  • 30 Mei 2010 - 19:40

    Astrid:

    Hoi Stef,

    Geniet lekker met je ouders.
    Hier alles goed. Mis je mankracht op het werk!

    Groetjes Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 23095

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: