tijdje gelede - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu tijdje gelede - Reisverslag uit Villeneuve-de-Berg, Frankrijk van Stef Groot - WaarBenJij.nu

tijdje gelede

Door: Steflegrande

Blijf op de hoogte en volg Stef

31 Mei 2010 | Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Naja moet maar weer wat plaatsen ook al heb ik er constant geen zin in omdat ik hier wel leukere dingen kan doen bijv bij het zwembad liggen en verbrand te worde ofzo
maar wat ik allemaal gedaan heb tjah bijna elke dag hetzelfde wakker worde zwemme bij het zwembad en daar ligge creperen in de zon heerlijk joh zoude jullie ook moeten doen!
en daarna eten en werken telkens en na me werk aan de bar zitten ofzo ongeveer zoiets deze hele text slaat nergens op maarja jullie willen wat lezen toch
en me ouders kwamen nog langs gingen we kanoen was mooi joh...
en verdersss
wat wel leuk was was 29 mei een bruiloft van maarten en hanneke wat we die week al veel hebben voorbereid was echt mooi enzo had die dag van 9 tot 9 gewerkt voor de bruiloft en daarna moest ik in pak wat ik natuurlijk wel mee heb want tjah wat heb ik nie mee en toen mocht ik naar het feest en heb ik wat borreltjes gedaan natuurlijk niet teveel want daar doe ik niet aan he(h)
en verders komen me ouders morgenavond weer en ga ik 2 nachten ff weg wel ff lekker denk ik?
maar nu heb ik echt geen zin mee rom te typen ga de zon weer in veel beter voor me lichaam ciao(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Villeneuve-de-Berg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

THUIS

16 Juli 2010

Wat Stef niet vertelde

07 Juli 2010

1 grote teringzooi

23 Juni 2010

ik laat maar weer is wat van me horen

09 Juni 2010

1 kilo lichter!
Stef

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 23087

Voorgaande reizen:

22 April 2010 - 17 September 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: